ĮSIURBIMO KOLEKTORIAUS,IR EGR VOŽTUVO PLOVYMAS
Dekarbonizavimas, Ultragarsas, Spec staklėse prie 70bar slėgio !
Bet kurio variklio įsiurbimo kolektorius atlieka labai svarbų vaidmenį. Jis tiekia kuro ir oro mišinį į cilindro galvutę (cilindro galvutę), iš kur jis patenka į cilindrus. Kuo didesnė variklio galia ir kuo didesnis jo maksimalus greitis, tuo daugiau mišinio turi praeiti pro įsiurbimo kolektorių. Laikui bėgant ši dalis užsiteršia ir neigiamai veikia variklio darbą. Išvalę įsiurbimo kolektorių išvengsite problemų. Kaip kolektorius gali paveikti variklio darbą? Varikliui dirbant artimu maksimaliam greičiui, iki galo nuspaudus akceleratoriaus pedalą, oras viduje juda beveik garso greičiu. Esant tokiam greičiui, bet kokie posūkiai ir nelygumai gali tapti rimta kliūtimi – didėja pasipriešinimas oro srautui. Į cilindrus patenka mažiau oro ir sumažėja galia. Dėl to kuro mišinys gali tapti per liesas. Jo degimo greitis yra daug kartų didesnis nei įprasto mišinio su normalia stechiometrija. Todėl liesas mišinys sprogsta. Dėl to gali būti rimtai pažeisti vožtuvai, stūmoklių grupės dalys ir kiti variklio komponentai. Įsiurbimo kolektoriaus valymas padės pašalinti šias kliūtis, o oro srautas judės taip, kaip apskaičiavo inžinieriai. Mišinys nebus liesas, o vožtuvai neišdegs.
Įsiurbime susidaro ne tik suodžiai, bet ir riebūs nešvarumai, nes kolektorius taip pat užterštas karterio ventiliacijos produktais. Taigi, šis purvas aktyviai teršia visą kolektorių, įskaitant EGR vožtuvą. Jei pastarasis pakimba arba visiškai užstringa, visas išmetamųjų dujų kiekis gali patekti į įsiurbimo angą.
Kokius kolektorius ir EGR vožtuvus mes valome?
Dekarbonizacija ant automobilio | Ultragarsas,agregatai nuimti | Spec,. staklėse su 70bar slėgiu |
trukme 1.3 – 3val. | 1 – 1,5 darbo dienos | 1 – 1.5 darbo dienos |